BIP - Urząd Gminy Węgierska Górka

logo BIP

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgierskiej Górce.

Węgierska Górka, 26 kwietnia 2017 roku

 

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

na

Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgierskiej Górce.

 

Ogłoszenie BZP nr 73661 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Węgierskiej Górce, krajowy numer identyfikacyjny 7278813000000, ul. ul. Kościuszki  , 34350   Węgierska Górka, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338642752, e-mail strazwg@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wegierska-gorka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna w Węgierskie Górce

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zgodnie z art.10c ust.2 Prawo zamówień publicznych składanie ofert odbywa sie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy a dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz. U. poz.1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca )
Adres:
Urząd Gmny, ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgierskiej Górce.
Numer referencyjny: OSP/1/WG/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Węgierskiej Górce. Wymagania minimalne 1 Warunki ogólne 1.1 Pojazd musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 ze zmianami) wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym niżej. 1.2 Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 ze zmianami). Kompletne świadectwo dopuszczenia dołączone do oferty. 1.3 Pojazd musi spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1oraz PN-EN 1846-2. 1.4 Pojazd fabrycznie nowy, spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym" (tj. Dz. U z 2005r. Nr 108 poz. 908 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 z 2003 r., poz. 262 z późniejszymi zmianami). 2 Podwozie z kabiną 2.1 Podwozie samochodu ze stałym napędem na wszystkie osie - 4x4 w tym: 1. napęd stały na wszystkie koła 2. blokada wzdłużna dyferencjału 50/50; 3. blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu; 4. załączany bieg terenowy; 5. zabezpieczenie terenowe podwozia pojazdu: minimum osłona miski olejowej, przedniego zawieszenia. 2.2 Pojazd powinien być oznakowany i wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno - ostrzegawcze, świetlne (wykonane w technologii LED) i dźwiękowe, w tym: belka sygnalizacyjna z dwoma niebieskimi lampami wysyłającymi sygnał błyskowy i napisem „STRAŻ”, montowana na dachu kabiny pojazdu dwie lampy sygnalizacyjne wysyłające sygnał błyskowy z tyłu pojazdu, po dwie lampy sygnalizacyjne z boków pojazdu; cztery lampy sygnalizacyjne wysyłające sygnał błyskowy z przodu pojazdu; urządzenie dźwiękowe powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych, w komplecie z głośnikami, sterowane jednym pilotem razem z sygnalizacją świetlną, zamocowany w kabinie pojazdu; syrena pneumatyczna,trąbki czerwone, moc min. 110 dB, częstotliwość dwutonowa; 2.3 Pojazd powinien być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z zarządzeniem nr 8 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP Nr 1, poz. 8) z późniejszymi zmianami (zarządzenie nr 13 z dnia 27.12.2012 r.). Numer operacyjny zostanie podany w trakcie realizacji zamówienia. 2.4 Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu lub wyciąg ze świadectwa homologacji, potwierdzające parametry podwozia (dokument musi być dostarczony najpóźniej w dniu odbioru techniczno-jakościowego). 2.5 Podwozie pojazdu musi spełniać m.in. następujące warunki: silnik o zapłonie samoczynnym, moc min. 160 KM; manualna skrzynia biegów; ogumienie z bieżnikiem terenowym, pojedyncze na wszystkich osiach, dostosowanym do zmiennych warunków atmosferycznych. Wartości nominalne ciśnienia w ogumieniu trwale umieszczone nad kołami; pełnowymiarowe koło zapasowe, bez konieczności przewożenia na pojeździe; układ kierowniczy ze wspomaganiem; układ hamulcowy hydrauliczny, z systemem zapobiegającym blokowaniu kół przy hamowaniu: typu ABS; zaczepy holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odholowanie pojazdu; hak holowniczy z kulą do holowania przyczep o min. uciągu 3 ton, wyposażony w gniazdo elektryczne; wskaźnik temperatury zewnętrznej; zawieszenie pojazdu sztywne, napędowe, mechaniczne; układ elektryczny 12 V z możliwością doładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła prądu stałego poprzez gniazdo wtykowe umieszczone na zewnątrz lub wewnątrz pojazdu. Instalacja wyposażona w główny wyłącznik prądu; silnik zdolny do ciągłej pracy przez min. 4 h w normalnych warunkach pracy w czasie postoju bez uzupełniania paliwa, cieczy chłodzącej lub smarów; silnik powinien spełniać normy czystości spalin min. Euro 6; sygnalizacja świetlna i dźwiękowa włączonego biegu wstecznego. Dodatkowo kamera cofania i zainstalowane czujniki odległości umieszczone z tyłu pojazdu z informacją dla kierowcy; pojazd wyposażony co najmniej w: 2 kliny pod koła, zestaw narzędzi, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny, przewód do pompowania kół z manometrem, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę, gaśnicę proszkową o pojemności środka min. 2 kg; sygnalizacja świetlna ostrzegawcza, pomarańczowa, tzw. fala świetlna, zamontowana z tyłu pojazdu (technologia LED), sterowana również z kabiny pojazdu; wyciągarka elektryczna zamontowana z przodu pojazdu o uciągu min. 5 ton, sterowana z pilota przewodowego; kolor: kabina i zabudowa kontenerowa w kolorze RAL 3000 lub równoważnym – czerwień, zderzak przedni i nadkola w kolorze RAL 9010 lub równoważnym – biały; podwyższony wlot powietrza do silnika typu „snorkel”: wlot powietrza na wysokości minimum 180 cm od podłoża. 2.6 Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym, przystosowanym do spalania biopaliw ciekłych zgodnie z uchwałą nr 134/2007 Rady Ministrów z dnia 24 lipca 2007r. w sprawie „Wieloletniego programu promocji biopaliw lub innych paliw odnawialnych w latach 2008-2014” (M.P. z 2007r. Nr 53 poz. 607). W instrukcji użytkowania samochodu muszą znaleźć się zapisy o warunkach technicznych oraz czynnościach obsługowych koniecznych przy zasilaniu silnika biopaliwami lub paliwami z biokomponentami. Gwarancja na pojazd nie może wyłączać stosowania ww. paliwa. 2.7 Rok produkcji podwozia nie starszy niż 2017. 2.8 Kabina załogi: 1) kabina fabrycznie oryginalna, brygadowa, 6-cio osobowa w układzie 1+1+4; 2) wyposażona w 4 drzwi; 3) fotele wyposażone w zagłówki i bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa; 4) siedzenia powinny być pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu czystości, odpornym na ścieranie i antypoślizgowym; 5) podłoga kabiny o powierzchni antypoślizgowej; 6) wnętrze kabiny automatycznie oświetlane po otwarciu drzwi (technologia LED); 7) indywidualne oświetlenie (technologia LED) nad fotelem dowódcy, na wysięgniku giętkim; 8) system ogrzewania i wentylacji niezależny od pracy silnika – dla kabiny kierowcy i przedziału zabudowy; 9) klimatyzacja dla kabiny; 10) fabryczny radioodtwarzacz samochodowy z instalacją głośnikową; 11) gniazdko typu „zapalniczka" zasilane z obwodu 12 V; 12) drzwi zamykane na klucz, centralny zamek; 13) elektrycznie opuszczane i podnoszone szyby boczne w drzwiach przednich; 14) podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne; 15) instalacja przygotowana pod 4 sztuki latarek elektrycznych, kątowych Streamlight z zabezpieczeniem ATEX wykonanych w technologii LED, zamontowanymi na stałe w kabinie między siedzeniami kierowcy i dowódcy. Instalacja przygotowana pod 4 szt. radiotelefonów przenośnych 16) radiotelefon samochodowy pracujący w systemie Państwowej Straży Pożarnej, o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 6,25/ 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSW, min. 512 kanałów/128 stref. Radiotelefon podłączony do instalacji antenowej zakończonej antena radiową przystosowana do pracy w sieci MSW; 17) mikrofonogłośnik zamontowany w miejscu obsługi agregatu wysokociśnieniowego; 3. Zabudowa pożarnicza – kontenerowa 3.1 1. zabudowa powinna być wykonana z materiałów odpornych na korozję; 2. skrytki sprzętowe 2+2+1, żaluzje wyposażone w mechanizmy ryglujące typu rurkowego 3. konstrukcja skrytek sprzętowych, wysuwanych szuflad oraz mocowania sprzętu zabezpieczona przed przypadkowym otwarciem; 4. półki i pozostałe elementy zabudowy wewnątrz przedziału sprzętowego, np. uchwyty, wykonane z materiałów odpornych na korozję; 5. skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi, ze wspomaganiem otwierania, wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz – jeden klucz musi pasować do wszystkich zamków. W kabinie sygnalizacja otwarcia skrytki świetlna. Każda żaluzja wyposażona w oświetlenie z systemem włączającym i wyłączającym oświetlenie, w zależności od pozycji drzwi żaluzji (technologia LED); 6. zabudowa specjalistyczna wyposażona w modułowy system półek, umożliwiający zmianę aranżacji bez ingerencji w konstrukcję. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze; 7. pojazd wyposażony w oświetlenie pola pracy, zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności, min. 5 luksów w odległości l m od pojazdu oraz dodatkowe oświetlenie po obu stronach samochodu poprawiające widoczność w odległości dalszej – oświetlenie włączane w kabinie kierowcy (technologia LED); 8. na samochodzie zamontowany teleskopowy, pneumatyczny maszt oświetleniowy. Na maszcie zainstalowane najaśnice wykonane w technologii LED, o łącznym strumieniu świetlnym min. 30 000 lm. Najaśnice sterowane w pionie i poziomie; 9. dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego, pokrytego aluminiową blachą ryflowaną o właściwościach przeciwpoślizgowych. Konstrukcja dachu przystosowana do obciążenia dwoma strażakami (180 kg) i masą przewożonego sprzętu. Na dachu mocowanie drabiny. Dwie zamykane skrzynie o masie zawartości min. 80kg. Drabinka do wejścia na dach zamontowana na tylnej ścianie zabudowy. Dodatkowe poręcze w górnej części drabinki ułatwiające wchodzenie. Szczeble drabinki w wykonaniu przeciwpoślizgowym. Dach zabudowy wyposażony w oświetlenie (technologia LED); 10. dach zabudowy zabezpieczony osłoną boczną, wykonaną z kompozytów o wysokości 160 mm; 11. wysokociśnieniowy agregat gaśniczy o wydajności min. 60 l/min przy ciśnieniu 40 bar. Napędzany silnikiem benzynowym z rozrusznikiem elektrycznym. Zbiornik wody o pojemności min. 300 litrów + 30 litrów środka pianotwórczego. Zwijadło szybkiego natarcia z wężem o długości 60 mb, z prądownicą wysokociśnieniową o wydajności min. 50 l/min z regulacją kształtu strumienia. Układ dozowania piany; 4. Wymagania dodatkowe Pojazd wyposażony w oznakowanie:; a) umieszczenie na pojeździe naklejek z nazwą jednostki oraz logo jednostki; b) oklejenie konturowe - odblaskowe zabudowy pojazdu w uzgodnieniu z zamawiającym.

II.5) Główny kod CPV: 34144210-3

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/09/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową: a)Jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej 1 sztuki samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby straży pożarnej,oraz załączy dowody określające czy dostawy zostały wykonane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykazu dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Zakres referencji i innych dokumentów musi potwierdzić spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale V ust.2 pkt.3)lit.a SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z wykonawców
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.swinna.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt IV.4, na podstawie których Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do Specyfikacji), 2) dowód wniesienia wadium 3) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej Wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (w tytule przelewu należy podać skróconą nazwę zadania: wadium - Rewitalizacja i zagospodarowanie obszaru przyrodniczego Gminy Węgierska Górka 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy OSP Węgierska Górka 49 8131 0005 0003 1958 2000 0010 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy zdeponować w kasie urzędu gminy pok. nr 15 I piętro. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

80

Nieodpłatna usługa serwisowa związana z realizacją warunków gwarancji

20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/05/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

Zatwierdził:

Prezes OSP Węgierska Górka

Piotr Krystian


Załączniki:

Opis (kliknij aby pobrać) Data zamieszczenia Rozmiar
Odpowiedzi na zapytania do SIWZ 2017-05-08 13:50:00 138 kB
AKTUALNE OGŁOSZENIE PO ZMIANACH 2017-04-28 07:57:00 34 kB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_1 2017-04-28 07:55:00 17 kB
SIWZ 2017-04-27 15:20:00 47 kB
AKTUALNY SIWZ po zmianach 2017-04-28 07:54:00 332 kB
Modyfikacja SIWZ.pdf 2017-04-28 07:50:00 215 kB
załącznik nr 1 - wzór oferty 2017-04-26 08:27:00 13 kB
Załącznik nr 2 - oświadczenie o wykluczeniu 2017-04-26 08:27:00 35 kB
Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków 2017-04-26 08:27:00 31 kB
Załącznik nr 4 - grupa kapitałowa 2017-04-26 08:34:00 30 kB
załącznik nr 5 - wykaz dostaw 2017-04-26 08:27:00 12 kB
załącznik nr 6 - Istotne warunki umowy 2017-04-26 08:27:00 23 kB

Informacje o publikacji dokumentu

Data wytworzenia Wytwarzający/Odpowiadający Data udostępnienia (Udostępniający) Data modyfikacji (Modyfikujący)
2017-04-26 Irena Okuljar 2017-04-26 08:26:50
(Wiesław Bednarz)
2017-04-28 07:58:07
(Wiesław Bednarz)

Historia zmian dokumentu

Data Osoba Operacja
2017-05-08 13:50:48 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-05-08 13:50:30 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-28 07:58:12 Wiesław Bednarz zmiana danych (wpis widoczny)
2017-04-28 07:58:07 Wiesław Bednarz zmiana danych wpisu
2017-04-28 07:57:51 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-28 07:57:29 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-28 07:55:39 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-28 07:55:26 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-28 07:54:39 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-28 07:54:20 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-28 07:50:45 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-27 15:20:53 Wiesław Bednarz zmiana danych wpisu
2017-04-27 15:20:38 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-27 15:20:29 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-27 15:12:06 Wiesław Bednarz zmiana danych (wpis niewidoczny)
2017-04-27 15:07:41 Wiesław Bednarz zmiana danych (wpis widoczny)
2017-04-27 15:07:34 Wiesław Bednarz zmiana danych wpisu
2017-04-27 09:52:57 Wiesław Bednarz zmiana danych (wpis niewidoczny)
2017-04-26 08:34:53 Wiesław Bednarz zmiana danych wpisu
2017-04-26 08:34:47 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:34:31 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-26 08:32:22 Wiesław Bednarz zmiana danych wpisu
2017-04-26 08:31:46 Wiesław Bednarz zmiana danych wpisu
2017-04-26 08:31:32 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:31:32 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:31:20 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:31:10 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:31:01 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:30:47 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:30:31 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:30:19 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:29:48 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:29:36 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:29:15 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:28:59 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:28:53 Wiesław Bednarz zmiana podpisu załącznika
2017-04-26 08:27:54 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-26 08:27:49 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-26 08:27:48 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-26 08:27:46 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-26 08:27:45 Wiesław Bednarz dodanie nowego zalacznika
2017-04-26 08:26:50 Wiesław Bednarz dodanie nowego wpisu